محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

هفته 39 و آخرین هفته

1392/10/19 9:22
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو موچولوی من عشق مامانی چطوری؟

دیروز وارد هفته 39 شدی

این آخرین هفته ایه که تو دل مامانی فدات شم

از این که 4شنبه دنیا میای هم خوشحال هم ناراحت

وقتی دنیا بیای دیگه همیشه بغلمی میبینمت بوست میکنم ولی دلم برا موقعی که تو دلم بودی تنگ میشه

دیگه وقتی به شکمم ضربه میزنم و باش حرف میزنم کسی نیست که با تکوناش جوابمو بده و مامانی کلی غصه میخوره فدات شم

قول بده وقتی دنیا اومدی پسر خوبی باشی و مامانو بابایی رو اذیت نکنی فسقلی من عاشقتم میخوامت یه دنیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
19 دی 92 9:35
سلام مامان مائده ان شاالله گل پسری راحت دنیا میاد و در آغوش شما و باباشون دنیای خوبی رو تجربه می کنه زایمانتون بی خطر