محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

آخرین چک آپ مامان مائده

1392/10/14 18:44
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامانی خوبی فدات شم؟

امروز رفتم چک آپ پیش دکتر

صدای قلبتو شنیدم ماشالا چقدر هم عجله داشتی قربونت برم من

یه هفتس که تکونات خیلی کمتر شده به دکتر که گفتم گفت اشکال نداره به خاطره اینه که جات تنگ شده

آره مامانی جات تنگه؟اذیت میشی عشق من؟

دکتر گفت که 24 دی ساعت 8 شب برم بیمارستانن بستری بشم برای 25ام که زایمان کنم

وسایلی هم که باید بخرمو ببرمو لیستشو بهم داد که بعدا با اباعلیرضا میریم میخریم 

قربونت بره مامانی ایشالا بازم میام برات مینویسم

راستی یه خبر بدم هست امروز خاله نرگس گفت که نی نیش مرده خیلی ناراحتش شدم گلم براش دعا کن که زود خدا یه نی نیه خوشمل بهش بده خیلی ناراحت بود 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)