محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

این روزهای دونه برفیه من

1393/8/2 10:30
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگل ترین پسر دنیا عزیزترین عزیز دنیا

خیلی وقته نیودم وبتو آپ کنم

نه ماهگیت مبارک فسقلی 

برای نه ماهگیت کیک زبرا پختم مامان جون و آقاجان و خاله فاطی هم شام اومدن خونمون 

کارات خیلی بامزه شده جوجو

کلاغ پرو یاد گرفتی خودت میشینی کلاغ پر میگی بعدم براخودت دست میزنی 

تلویزیون خیلی دوست داری مخصوصا تبلیغارو و لوسسسسسسسسسسسی

کافیه یه جا صدا آهنگ بشنوی دست دستی ئ رقص رو شاخشه

باباو مامانم قشنگ تلفظ میکنی

وارد ده ماهگی شدی یاد گرفتی چهاردستو پابری خیلی بامزه هم میریمحبت

وقتیم میری بع بع میگی

ماشالا خیلی شیطون بلا شدی حواسم یکم پرت شه رفتی پشت تی وی سر سیم ها و دستگاه دی وی دی مجبور شدم یه پشتی جلو میز بزارم یه صندلیم کنارش که نتئنی بری پشتش ولی بااین حال صندلیو حل میدی و راتو باز میکنی

میشینی جلو تی وی کنترلم میگیری دست و شبکه هارو عوض میکنی خخخخ مثه آدم بزرگا

فدات شم مرد کوچولوی من

علاقه خاصیم به صندلی کامپیوتر داری 

دستو به میزو پشتی میگیری و بلند میشی ولی هنوز زانوهات درس جون ندارن

یه خبر دیگه اینکه مامانی گوشیشو عوض کرد هورررررررا آخه گوشی قبلیم خیلی کوچیک بود تایپ باهاش سخت بود 

فدات شم فغلا برم سراغ ناهار خودمون و شما بعدا میام باکلی عکس از ماه هفتم تا حالا

وااااااای چقدر زیاد ازین به بعد قول میدم زود زود بیام که همش روهم جمع نشه

خیلللللللی دوست دارم فسقل موتظب خودتم باش شیطون بلای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه نادین
2 آبان 93 11:34
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * شال و روسری * دست سازهای نمدی * ملیله کاغذی nadin-shop.ir