محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

غیبت طولانی

1393/2/15 18:53
210 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فندقکم خوبی ببخشد مامانی چندوقته نشده بیام وبلاگتو به روز کنم آخه اصلا وقت نمیشه بشینم سر کامپیوتر آخه تو دوست داری همیشه تو بغلم باشی وقتیم که خوابی باید تند تند کارامو انجام بدم الانم کعه دارم برات مینویسم تو بغلم نشستی و داری انگشتمو میخوری عید امسال خیلییی خوش گذشت باوجود عسلی مثه تو کلی عکس ازت گرفتم که بعدا میام همشو برات میذارم قربونت برم
پسندها (1)

نظرات (4)

مامان وبابا
16 اردیبهشت 93 13:35
سلام مامان میلاد نکنه حجم عکساتون زیاده حجمشون بایدحداکثر200باشه اگرهم حجمشون کم بوده وباز اپلودنشده ممکنه فرمت عکساتون نشناخته باشه شایدم یه مشکل موقت نی نی وبلاگ بوده دوباره امتحان کن
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 93 18:44
مایده جام من کامنت قبل رو با گوشیم تایپ کردم الان که نوشته شما رو خوندم تازه متوجه سوالت شدم عزیز جان فکرکنم به خاطر تغییر صفحه ارسال به مشکل برخوردی اگه بری تو قسمت ارسال مطلب جدید اون تصویر کوه با خورشید هست کنار ایکون شکلک ها مخصوص اپلوده عکسه که قبلا به شکل یک درخت بوده اگه موس رو رو هرکدوم از ایکون ها نگه داری نوشته ای زیرموس میاد که کارایی اون ایکون رو توضیح میده امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم
مامان مائده و بابا علیرضا
27 اردیبهشت 93 15:30
مرسی مامان امیرحسین بازم میرم امتحان کنم ببینم آیکونش اومده یانه
sarinama
3 خرداد 93 9:28
سلام خانومی ماعده خانوم ماالان دوماه ونیمه هرچی سرمیزنیم دریغ ازی عکس جدید ازگل پسرت عزیزم بابا دلمون تنگش شده ها