محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

ختنه محمدمیلاد

1392/11/26 16:24
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی چقدر این روزایی که پیشمی خوبه

وقتی دارم شیرت میدم بهترین حس دنیا رو دارم

5شنبه 10 بهمن ماه بود که شما 16 روزه شده بودی زنگ زدیم بیمارستان عسگریه برات نوبت زدیم گفت ساعت 12 ظهر اونجا باشیم قرار بود بابا علیرضا بیاد دنبال منو مامان ملیحه ساعت 11.45 بود که بابایی زنگ زد گفت جایی گیر کرده و ما با آژانس بریم تا اونم خودشو برسونه ماهم تاکسی گرفتیمو رفتیم توی راه بابای من زنگ زدن گفتن که میان بیمارستان ازون طرفم بابا علیرضا با مامان مهناز اومدن بیمارستان

وقتی بردنت تو اتاق من خیلی استرس داشتم مامان ملیحه باهات اومدن تو اتاق وقتی ختنه شدی قنداقت کردنو اومدن بیرون

الهی بمیرم برات خیلی گریه میکردی دلم برات کباب شد گل مامان اشک منم داشت در میومد برات قطره استامینوفن و پماد گرفتیم و رفتیم خونه

تو ماشین خیلی گریه و بیقراری میکردی قطرتو بهت دادیم شیرتم خوردی و خوابیدی

وقتی بیدار شدی دوباره گریه میکردی

تا دوروز قنداقت میکردیم

11 روز بعد از ختنه شدنتم حلقت افتاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)