محمدمیلاد عزیزممحمدمیلاد عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
عشق مائده و علیرضاعشق مائده و علیرضا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون محمدمیلاد

روزهای آخر

1392/10/5 10:38
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی گل پسرم؟ماچ

19 روز دیگه میای بغل مامانی قربونت بشم خیلی خوشحالم نمیدونی چقدر دلم برات لک زده که بگیرمت تو بغلم فدات شمبغل

شنبه 14 دی ماه دیگه آخرین باریه که میرم پیش دکترم واسه چک آپ چهارشنبه 25 دی ماهم میرم کلینیک فردوسی برای زایمان

راستی خوشگلم اسمتم دیگه انتخاب کردیم

اسمت شد آقا میلاد گل دوست داری اسمتو گلم؟

من که خیلی دوسش دارم فدای اون چشمات بشم که نمیدونم چه رنگیه

ساکتم دیگه بستم فقط منتظر روزیم که برم بیمارستان وبعدش بایه دسته گل برگردم خونه

 

قربونت برم من دیگه روزای آخریه که تو دل مامانی وقتی بیای بیرون دلم کلی واسه این روزا تنگ میشه ولی درعوضش دسته گلم توبغلمه و میتونم از نزدیک ببینمش و بوش کنم

میدونم جات خیلی تنگ شده و خسته شدی تو دلم ولی باید تحمل کنی این 19 روزم

گلکم طاقت بیار یه موقع زودتر از 25 دی نیای بیرون چون دلم میخواد خوب رشد کنی و وزن بگیری تو دل مامانی جات راحت تر از بیرونهقلب

 

این چند ماهی که تو دلم بودی این عکسو گذاشتم برا وال پیپر گوشیم و همش نگاش میکنم که شما این شکلی گردو قلمبه بشی قربونت برم من پسملی چشمک

بای بای گل پسرم دوباره میام برات مینویسم عشق مامانی

منو بابایی منتظرتیم که سالم دنیا بیای مواظب خودت باش پسرمامانی بای بای

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)